By using this site, you agree to the Privacy Policy and Terms of Use.
Accept
City of Larnaca
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
    • Τοπικά Γενικά
    • Έχουμε Θέμα
    • Όμορφα της Πόλης
    • Πολιτική
    • Αστυνομικά Νέα
    • Τοπική Αυτοδιοίκηση
    • Οικονομία
    • Επιχειρήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Κοινωνία
    • Πολιτιστικά
    • Περιβάλλον
    • Αθλητικά Νέα
  • ΝΕΑ ΔΗΜΩΝ
    • Δήμος Λάρνακας
    • Δήμος Αραδίππου
    • Δήμος Δρομολαξιάς – Μενεού
    • Δήμος Αθηένου
    • Δήμος Λευκάρων
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • Επιχειρηματικοτητα
    • Νέα Eπιχειρήσεων
    • Ανάπτυξη Γης
    • Τουρισμός
    • Εκπαίδευση
    • Πρόσωπα
    • Τοπική Αυτοδιοίκηση
    • Νέες Αφίξεις
    • Ευρετήριο Επιχειρήσεων
    • Θέσεις Εργασίας
    • Γενικά
  • Διασκεδαση
    • Έξοδος
    • Φαγητό
    • Θέατρο
    • Εκδηλώσεις
    • Τέχνη
    • Ατζέντα Εκδήλωσεων
  • Τουρισμος
    • Ειδήσεις Τουρισμού
    • Τουριστικές Πληροφορίες
    • Καταλύματα
    • Εστιατόρια
    • Δραστηριότητες
    • Υπηρεσίες
  • ΛΑΡΝΑΚΑ 2030
  • Podcast
  • ΑΚΙΝΗΤΑ
    • Προσθήκη Ακινήτου
  • ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Reading: Πόσοι ικανοποιημένοι είναι οι Κύπριοι πολίτες από την εξυπηρέτηση στα ΚΕΠ;
Αγγελία
City of Larnaca
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
    • Τοπικά Γενικά
    • Έχουμε Θέμα
    • Όμορφα της Πόλης
    • Πολιτική
    • Αστυνομικά Νέα
    • Τοπική Αυτοδιοίκηση
    • Οικονομία
    • Επιχειρήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Κοινωνία
    • Πολιτιστικά
    • Περιβάλλον
    • Αθλητικά Νέα
  • ΝΕΑ ΔΗΜΩΝ
    • Δήμος Λάρνακας
    • Δήμος Αραδίππου
    • Δήμος Δρομολαξιάς – Μενεού
    • Δήμος Αθηένου
    • Δήμος Λευκάρων
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • Επιχειρηματικοτητα
    • Νέα Eπιχειρήσεων
    • Ανάπτυξη Γης
    • Τουρισμός
    • Εκπαίδευση
    • Πρόσωπα
    • Τοπική Αυτοδιοίκηση
    • Νέες Αφίξεις
    • Ευρετήριο Επιχειρήσεων
    • Θέσεις Εργασίας
    • Γενικά
  • Διασκεδαση
    • Έξοδος
    • Φαγητό
    • Θέατρο
    • Εκδηλώσεις
    • Τέχνη
    • Ατζέντα Εκδήλωσεων
  • Τουρισμος
    • Ειδήσεις Τουρισμού
    • Τουριστικές Πληροφορίες
    • Καταλύματα
    • Εστιατόρια
    • Δραστηριότητες
    • Υπηρεσίες
  • ΛΑΡΝΑΚΑ 2030
  • Podcast
  • ΑΚΙΝΗΤΑ
    • Προσθήκη Ακινήτου
  • ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Reading: Πόσοι ικανοποιημένοι είναι οι Κύπριοι πολίτες από την εξυπηρέτηση στα ΚΕΠ;
Sign In
  • Join US
Προσθήκη Αγγελίας
City of LarnacaCity of Larnaca
Font ResizerAa
Search
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
    • Τοπικά Γενικά
    • Έχουμε Θέμα
    • Όμορφα της Πόλης
    • Πολιτική
    • Αστυνομικά Νέα
    • Τοπική Αυτοδιοίκηση
    • Οικονομία
    • Επιχειρήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Κοινωνία
    • Πολιτιστικά
    • Περιβάλλον
    • Αθλητικά Νέα
  • ΝΕΑ ΔΗΜΩΝ
    • Δήμος Λάρνακας
    • Δήμος Αραδίππου
    • Δήμος Δρομολαξιάς – Μενεού
    • Δήμος Αθηένου
    • Δήμος Λευκάρων
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • Επιχειρηματικοτητα
    • Νέα Eπιχειρήσεων
    • Ανάπτυξη Γης
    • Τουρισμός
    • Εκπαίδευση
    • Πρόσωπα
    • Τοπική Αυτοδιοίκηση
    • Νέες Αφίξεις
    • Ευρετήριο Επιχειρήσεων
    • Θέσεις Εργασίας
    • Γενικά
  • Διασκεδαση
    • Έξοδος
    • Φαγητό
    • Θέατρο
    • Εκδηλώσεις
    • Τέχνη
    • Ατζέντα Εκδήλωσεων
  • Τουρισμος
    • Ειδήσεις Τουρισμού
    • Τουριστικές Πληροφορίες
    • Καταλύματα
    • Εστιατόρια
    • Δραστηριότητες
    • Υπηρεσίες
  • ΛΑΡΝΑΚΑ 2030
  • Podcast
  • ΑΚΙΝΗΤΑ
    • Προσθήκη Ακινήτου
  • ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Follow US
© 2025 cityoflarnaka.com | All rights reserved. Developed with care by Novemind.
City of Larnaca > Blog > Business > Γενικά > Πόσοι ικανοποιημένοι είναι οι Κύπριοι πολίτες από την εξυπηρέτηση στα ΚΕΠ;
Γενικά

Πόσοι ικανοποιημένοι είναι οι Κύπριοι πολίτες από την εξυπηρέτηση στα ΚΕΠ;

Alexandros Elia
Τελευταία ενημέρωση: 23 Νοεμβρίου, 2020 7:20 μμ
Από Alexandros Elia
5 Λεπτά Ανάγνωσης
Κοινοποίηση
ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ
Advertisements

Πηγή: alphanews.live

 

Ικανοποιημένοι στη συντριπτική τους πλειοψηφία δηλώνουν από την εξυπηρέτηση των Κέντρων Εξυπηρέτηση του Πολίτη (ΚΕΠ), ενώ παρουσιάζεται άνοδος των όσων δήλωσαν ικανοποίηση, όπως προκύπτει από τα αποτελέσματα έρευνας ικανοποίησης για τα ΚΕΠ, που διενήργησε το Υπουργείο Οικονομικών.

Ειδικότερα, σύμφωνα με ανακοίνωση του ΥΠΟΙΚ, από τους 2.497 πολίτες που συμμετείχαν στην έρευνα, το 60,1% δήλωσε πολύ ικανοποιημένο συνολικά από τα ΚΕΠ, ενώ το 36,9% δήλωσε ότι είναι ικανοποιημένο.

«Αυτό υποδηλώνει ότι με 97,0% η συντριπτική πλειοψηφία των πολιτών είναι γενικά ικανοποιημένη ή πολύ ικανοποιημένη με τα ΚΕΠ», αναφέρει το ΥΠΟΙΚ, προσθέτοντας ότι σε σύγκριση με τα αποτελέσματα της έρευνας του 2017, όπου το αντίστοιχο ποσοστό ανήλθε στο 92,4%, παρουσιάζεται αύξηση κατά 4.6 ποσοστιαίες μονάδες.

Από το σύνολο των πολιτών στην έρευνα που είχαν τηλεφωνική επικοινωνία με τα ΚΕΠ, το ποσοστό που δήλωσε ότι ήταν πολύ ικανοποιημένο ή ικανοποιημένο συνολικά με την τηλεφωνική εξυπηρέτηση από τα ΚΕΠ ήταν 90,5%.

Αναφορικά με τον χρόνο αναμονής, ποσοστό 92,5% των πολιτών δηλώνει πολύ ικανοποιημένο ή ικανοποιημένο με τον χρόνο αναμονής μέχρι να απευθυνθούν σε αρμόδιο λειτουργό. Σε σύγκριση με τα αποτελέσματα της έρευνας του 2017, όπου το αντίστοιχο ποσοστό ανήλθε στο 87,3%, παρουσιάζεται αύξηση κατά 5.2 ποσοστιαίες μονάδες.

Παράλληλα, αναφορικά με τη ρύθμιση, που αφορά στην εκ των προτέρων διευθέτηση ραντεβού τηλεφωνικώς πριν την επί τόπου επίσκεψη στο ΚΕΠ, το 89,6% των πολιτών που συμμετείχαν στην έρευνα δήλωσαν πολύ ικανοποιημένοι ή ικανοποιημένοι με τη νέα ρύθμιση. Παράλληλα, το 86,6% των πολιτών που συμμετείχαν στην έρευνα, είχε διευθετήσει ραντεβού τηλεφωνικώς πριν από την επίσκεψη στο ΚΕΠ.

Αξίζει να σημειωθεί ότι το 90,5% των πολιτών που απευθύνονται στα ΚΕΠ συμφωνούν με την άποψη ότι η εκ των προτέρων διευθέτηση ραντεβού πριν την επί τόπου επίσκεψη στο ΚΕΠ έχει συμβάλει στη βελτίωση της εξυπηρέτησης.

 

 
Μόλις 0,2% το ποσοστό επικοινωνίας με email
————
Όσον αφορά στον Τρόπο Επικοινωνίας με τα ΚΕΠ, η πλειοψηφία των πολιτών επιλέγει να επισκέπτεται επιτόπου τα ΚΕΠ για την εξυπηρέτησή της με ποσοστό της τάξεως του 53,6%, ενώ ποσοστό 39,4% των επισκεπτών επικοινωνεί τηλεφωνικά.

Novemind

«Ελάχιστοι είναι οι πολίτες που επιλέγουν να επικοινωνήσουν με τα ΚΕΠ μέσω φαξ/email, με ποσοστό 0,2%».

Σημειώνεται ότι κατά την περίοδο διεξαγωγής της έρευνας, επίσκεψη στα ΚΕΠ ήταν δυνατή μόνο μετά από καθορισμό τηλεφωνικού ραντεβού, λόγω των έκτακτων μέτρων που λήφθηκαν για αντιμετώπιση της πανδημίας του COVID-19. Συνεπώς, ακόμα και άτομα που απάντησαν ότι συνήθως επικοινωνούν με επίσκεψη με τα ΚΕΠ, σίγουρα είχαν προηγουμένως τηλεφωνική συνομιλία με λειτουργό των ΚΕΠ.

Εξάλλου, το 72,5% των πολιτών που απευθύνονται στα ΚΕΠ δηλώνουν ότι είναι εξοικειωμένοι με τη χρήση του διαδικτύου. Ωστόσο, όπως αναφέρεται παρόλο που μεγάλη μερίδα πολιτών δηλώνουν εξοικειωμένοι με τη χρήση του διαδικτύου, εντούτοις μόλις 22,1% έχουν επισκεφθεί την ιστοσελίδα του ΤΔΔΠ και μόλις 28.7% έχουν επισκεφθεί την ιστοσελίδα της ΑΡΙΑΔΝΗΣ (www.ariadni.gov.cy) για τη λήψη πληροφόρησης που αφορά σε υπηρεσίες που προσφέρονται από τα ΚΕΠ.

Αναφορικά με το προσωπικό των ΚΕΠ η συντριπτική πλειοψηφία των πολιτών που συμμετείχαν στην έρευνα δηλώνει ικανοποιημένη ή πολύ ικανοποιημένη με την κατάρτιση και τις γνώσεις του προσωπικού στα ΚΕΠ, με ποσοστό 96,8%.

Όπως αναφέρεται, το 90,9% των πολιτών που συμμετείχαν στην έρευνα θεωρούν ότι το επίπεδο συνέπειας και υπευθυνότητας στα ΚΕΠ κατά τον χειρισμό υποθέσεων είναι πολύ ικανοποιητικό ή ικανοποιητικό.

Χρόνος αναμονής
—–
Τέλος, για την πλειονότητα των πολιτών που απευθύνθηκαν στα ΚΕΠ, ο χρόνος αναμονής για να εξυπηρετηθούν από λειτουργό ήταν λιγότερο από 10 λεπτά με ποσοστό 65,8%. Το 29,1% περίμενε 10 μέχρι 30 λεπτά για να εξυπηρετηθεί, ενώ μόλις το 2,8% χρειάστηκε να περιμένει από 30-60 λεπτά για να εξυπηρετηθεί.

Η έρευνα πραγματοποιήθηκε μεταξύ 14 και 25 Σεπτεμβρίου και διεξάγεται κάθε τρία χρόνια βάσει της εφαρμογής Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας (ΣΔΠ) ISO 9001 στα ΚΕΠ.

Περισσότερα στο: https://www.alphanews.live/economy/posoi-ikanopoiimenoi-einai-oi-kyprioi-polites-apo-tin-exypiretisi-sta-kep

estset

test

Κοινοποιήστε αυτό το άρθρο
Facebook Email Copy Link Print

Αναστολή αποστολής ταχυδρομείου σε αρκετές χώρες – Η λίστα

Τίμησαν τη Λάρνακα οι Κύπριοι – Άλλοι για θάλασσα άλλοι για βόλτα

Cyta: Προκηρύσσεται ξανά ο διαγωνισμός για διαφημιστικό συνεργάτη

Ο Κωνσταντίνος Λεμέσιος κυκλοφόρησε το πρώτο του video clip

Άνοιξαν 200 νέες θέσεις εργασίας για τα κυπριακά καζίνο – Δείτε τι ισχύει για τη Λάρνακα

More Popular from Foxiz

Νέα Eπιχειρήσεων

Τα Top 10 ακίνητα στους ισολογισμούς της Τρ. Κύπρου

Alexandros Elia
0 Λεπτά Ανάγνωσης

Τα καταστήματα ZARA ζητούν 29 άτομα για εργασία με μέχρι 1200 ευρώ το μήνα

Alexandros Elia

Πραγματοποιείται σήμερα συνέδριο για την αναβάθμιση

Alexandros Elia
0 Λεπτά Ανάγνωσης
- Advertisement -
Ad image
Νέα Eπιχειρήσεων

Επεκτείνεται η Connected Sky με νέο γραφείο στο Χονγκ Κονγκ

Η εταιρεία, ConnectedSky,  ανακοίνωσε πρόσφατα την επέκτασή  της στην Ασία. Η εταιρεία της οποίας ιδιοκτήτης είναι…

Alexandros Elia
Νέα Eπιχειρήσεων

Η ομορφιά θέλει τον ειδικό της

Η περιποίηση και η ομορφιά δεν είναι εύκολη υπόθεση. Ένα πετυχημένο αποτέλεσμα χρειάζεται τον ειδικό του.…

Alexandros Elia
Νέα Eπιχειρήσεων

Antonis intreview

BLUE AIR     Τι σε ώθησε να εργαστείς σε μια τέτοιου είδους βιομηχανία? Νομίζω η…

Alexandros Elia
Νέα Eπιχειρήσεων

Tus: Στα ελληνικά νησιά από 24 Ιουνίου

Alexandros Elia
Νέα Eπιχειρήσεων

Γενικές Ασφάλειες Κύπρου: Σταθερή προσήλωση στον άνθρωπο

Οι Γενικές Ασφάλειες Κύπρου, από την ίδρυση τους το 1951, διαδραμάτισαν ηγετικό ρόλο στην ανάπτυξη της…

Alexandros Elia
City of Larnaca

Η City of Larnaka φέρνει κοντά σας τα τελευταία νέα, εκδηλώσεις και ιστορίες από τη Λάρνακα, κρατώντας σας συνδεδεμένους με ό,τι συμβαίνει στην πολυσύνθετη πόλη μας.

Νέα & Ενημερώσεις

  • Τοπικά Νέα
  • Νέα Δήμων
  • Πολιτιστικά
  • Κοινωνία
  • Οικονομία
  • Περιβάλλον

Ενότητες

  • Επιχειρήσεις
  • Αθλητικά Νέα
  • Διασκέδαση
  • Τουρισμός
  • Podcast
  • Λάρνακα 2030

Χρήσιμα

  • Διαφημίστειτε Μαζί Μας
  • Ευρετήριο Επιχειρήσεων
  • Θέσεις Εργασίας
  • Εκδηλώσεις
  • Επικοινωνία
© 2025 cityoflarnaka.com | All rights reserved. Developed with care by Novemind.