Deprecated: mb_convert_encoding(): Handling HTML entities via mbstring is deprecated; use htmlspecialchars, htmlentities, or mb_encode_numericentity/mb_decode_numericentity instead in /bitnami/wordpress/wp-content/plugins/quick-adsense-reloaded/includes/template-functions.php on line 3544
Ενόψει των μέτρων που λαμβάνονται για την προληπτική αντιμετώπιση του Κορωνοϊού ο Δήμος Λάρνακας, ενημερώνει ότι μέσα στα πλαίσια της ανάπτυξη και διευκόλυνση των μελετητών εισαγάγει την ακόλουθη διαδικασία υποβολής αιτήσεων και παραλαβής άδειων:
Διαδικασία υποβολής αιτήσεων και παραλαβής αδειών
Α. Υποβολή Αιτήσεων
- Αιτήσεις για Πολεοδομικές Άδειες
- Ο αιτητής θα επικοινωνεί με το γραφείο παραλαβής αδειών στο τηλέφωνο 24816523 ή στο φαξ 24625773 ή στη ηλεκτρονική διεύθυνση municipality@larnaka.com και θα αιτείται ημερομηνία και ώρα κατάθεσης της αίτησης.
- Το γραφείο παραλαβής αδειών θα απαντά άμεσα δίνοντας ακριβή ημερομηνία και ώρα υποβολής της αίτησης που θα είναι όσον το δυνατόν πιο σύντομη.
- Ο αιτητής στην καθορισμένη ημερομηνία και ώρα θα καταθέτει τα απαραίτητα έγγραφα και σχέδια σε κλειστούς φακέλους ή κουτιά στην είσοδο του Δημαρχείου και θα αποχωρεί.
- Ο Υπεύθυνος Εισόδου θα ειδοποιεί τον Υπεύθυνο Παραλαβής Αιτήσεων ότι υπάρχουν αιτήσεις προς παραλαβή.
- Ο Υπεύθυνος Παραλαβής Αιτήσεων της Τεχνικής Υπηρεσίας θα παραλαμβάνει από την είσοδο την αίτηση και στη συνέχεια θα ελέγχει εάν τα υποβληθέντα στοιχεία είναι ορθά και θα υπολογίζει το ποσό των δικαιωμάτων που θα πρέπει να πληρωθούν.
- Ο αιτητής θα ενημερώνεται τηλεφωνικά ή με μήνυμα sms ή με τηλεομοιότυπο ή ηλεκτρονικά για το ποσό που πρέπει να πληρωθεί και το οποίο θα μπορεί να καταβάλει στο Δήμο είτε με τραπεζική εντολή είτε με κατάθεση επιταγής ή μετρητών, τα οποία θα φέρνει και πάλι στην είσοδο του Δημαρχείου και θα αναμένει για να παραλάβει τόσο την απόδειξη πληρωμής των δικαιωμάτων όσον και το Έντυπο με τον αριθμό της υποβληθείσας αίτησης του.
- Αιτήσεις για Άδειες Οικοδομής
- Θα επαναλαμβάνεται η ίδια διαδικασία ως για την κατάθεση Πολεοδομικών Αιτήσεων.
- Αιτήσεις για Πιστοποιητικά Τελικής Έγκρισης
- Θα υποβάλλεται η αίτηση δεόντως συμπληρωμένη στην είσοδο του Δημαρχείου σε κλειστό φάκελο.
- Η αίτηση θα παραλαμβάνεται από το γραφείο παραλαβής και θα προωθείται στους αρμόδιους λειτουργούς για εξέταση.
Β. Παραλαβή Αδειων
- Παραλαβή Πολεοδομικών Αδειών
- Ο αιτητής θα ενημερώνεται τηλεφωνικά ή με μήνυμα sms ή με τηλεομοιότυπο ή με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο ότι η άδεια του είναι έτοιμη και θα πρέπει να ενημερώνει την Τεχνική Υπηρεσία στο τηλέφωνο 24816523 ή στο φαξ 24625773 ή ηλεκτρονικά για την ημερομηνία που επιθυμεί να την παραλάβει.
- Η Υπηρεσία θα τοποθετεί όλα τα απαραίτητα έγγραφα μαζί με την εκδομένη άδεια σε φάκελο και θα παραδίδεται στον αιτητή στην είσοδο του Δημαρχείου σε συμφωνηθείσα ημερομηνία.
- Ο παραλήπτης θα πρέπει να υπογράφει την παραλαβή των όρων της άδειας οι οποίοι θα πρέπει να επιστραφούν στην Τεχνική Υπηρεσία.
- Σε περίπτωση που υπάρχουν οποιεσδήποτε Συμφωνίες που θα πρέπει να υπογραφούν πριν από την έκδοση της Άδειας, τότε ο αιτητής θα ειδοποιείται να τις παραλάβει από την είσοδο του Δημαρχείου και αφού υπογραφούν να τις επιστρέψει και πάλι στην είσοδο, ώστε στη συνέχεια να παραληφθούν από την Τεχνική Υπηρεσία.
- Παραλαβή Αδειών Οικοδομής
- Ο αιτητής θα ενημερώνεται τηλεφωνικά και γραπτώς με τηλεομοιότυπο ή με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο ότι η άδεια του είναι έτοιμη προς έκδοση και ταυτόχρονα θα ενημερώνεται για το ύψος των δικαιωμάτων που πρέπει να καταβάλει.
- Στη συνέχεια θα συμφωνείται η ημερομηνία παραλαβής κατά την οποία ο αιτητής θα προσέρχεται στην είσοδο του Δημαρχείου και αρχικά θα καταβάλει το ποσό των δικαιωμάτων σε μετρητά ή επιταγή το οποίο θα παραλαμβάνεται από την Τεχνική Υπηρεσία που θα εκδίδει τη σχετική απόδειξη, καθώς και την άδεια, η οποία και θα παραλαμβάνεται αυθημερόν, αφού υπογραφεί η παραλαβή των όρων οι οποίοι και θα επιστρέφονται στην Τεχνική Υπηρεσία.
- Εάν η πληρωμή έχει γίνει μέσω εμβάσματος σε τράπεζα, ο αιτητής θα προσέρχεται στην είσοδο του Δημαρχείου στη συμφωνηθείσα ημερομηνία και θα παραλαμβάνει την άδεια.
- Παραλαβή Πιστοποιητικών Τελικής Εγκρίσεως
- Ο αιτητής θα ενημερώνεται τηλεφωνικά και γραπτώς με τηλεομοιότυπο ή ηλεκτρονικά για την ολοκλήρωση της διαδικασίας, καθώς και τα τέλη δικαιωμάτων που θα πρέπει να καταβληθούν.
- Ο αιτητής θα προσέρχεται στην είσοδο του Δημαρχείου σε προσυμφωνηθείσα ημερομηνία για να παραλάβει το Πιστοποιητικό Τελικής Έγκρισης εφόσον καταβάλει τα σχετικά τέλη ως η προηγούμενη διαδικασία
Επισυνάπτονται στοιχεία για τις περιπτώσεις εμβάσματος στο Λογαριασμό του Δήμου.
- Στοιχεία Λογαριασμού Δήμου
LARNACA MUNICIPALITY
| COORPORATE BANKING CENTRE |
| BANK OF CYPRUS |
| PANAGIDH EUROHOUSE |
| MAKARIOU AVE 45 |
| 6017 LARNACA |
A/C NUMBER 0581 12 004287
SWIFT BIC BCYPCY2N
IBAN CY28002005810000001200428700
CONTACT PERSON: Mr Alexandros Anastasiou
TEL: 00357 24816550
Email: munaccount@larnaka.com
ΛΑΡΝΑΚΑ, 16 Απριλίου 2020
