By using this site, you agree to the Privacy Policy and Terms of Use.
Accept
City of Larnaca
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
    • Τοπικά Γενικά
    • Έχουμε Θέμα
    • Όμορφα της Πόλης
    • Πολιτική
    • Αστυνομικά Νέα
    • Τοπική Αυτοδιοίκηση
    • Οικονομία
    • Επιχειρήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Κοινωνία
    • Πολιτιστικά
    • Περιβάλλον
    • Αθλητικά Νέα
  • ΝΕΑ ΔΗΜΩΝ
    • Δήμος Λάρνακας
    • Δήμος Αραδίππου
    • Δήμος Δρομολαξιάς – Μενεού
    • Δήμος Αθηένου
    • Δήμος Λευκάρων
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • Επιχειρηματικοτητα
    • Νέα Eπιχειρήσεων
    • Ανάπτυξη Γης
    • Τουρισμός
    • Εκπαίδευση
    • Πρόσωπα
    • Τοπική Αυτοδιοίκηση
    • Νέες Αφίξεις
    • Ευρετήριο Επιχειρήσεων
    • Θέσεις Εργασίας
    • Γενικά
  • Διασκεδαση
    • Έξοδος
    • Φαγητό
    • Θέατρο
    • Εκδηλώσεις
    • Τέχνη
    • Ατζέντα Εκδήλωσεων
  • Τουρισμος
    • Ειδήσεις Τουρισμού
    • Τουριστικές Πληροφορίες
    • Καταλύματα
    • Εστιατόρια
    • Δραστηριότητες
    • Υπηρεσίες
  • ΛΑΡΝΑΚΑ 2030
  • Podcast
  • ΑΚΙΝΗΤΑ
    • Προσθήκη Ακινήτου
  • ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Reading: Έρευνα EY: Η πανδημία θα διαταράξει τις εορταστικές αγορές
Αγγελία
City of Larnaca
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
    • Τοπικά Γενικά
    • Έχουμε Θέμα
    • Όμορφα της Πόλης
    • Πολιτική
    • Αστυνομικά Νέα
    • Τοπική Αυτοδιοίκηση
    • Οικονομία
    • Επιχειρήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Κοινωνία
    • Πολιτιστικά
    • Περιβάλλον
    • Αθλητικά Νέα
  • ΝΕΑ ΔΗΜΩΝ
    • Δήμος Λάρνακας
    • Δήμος Αραδίππου
    • Δήμος Δρομολαξιάς – Μενεού
    • Δήμος Αθηένου
    • Δήμος Λευκάρων
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • Επιχειρηματικοτητα
    • Νέα Eπιχειρήσεων
    • Ανάπτυξη Γης
    • Τουρισμός
    • Εκπαίδευση
    • Πρόσωπα
    • Τοπική Αυτοδιοίκηση
    • Νέες Αφίξεις
    • Ευρετήριο Επιχειρήσεων
    • Θέσεις Εργασίας
    • Γενικά
  • Διασκεδαση
    • Έξοδος
    • Φαγητό
    • Θέατρο
    • Εκδηλώσεις
    • Τέχνη
    • Ατζέντα Εκδήλωσεων
  • Τουρισμος
    • Ειδήσεις Τουρισμού
    • Τουριστικές Πληροφορίες
    • Καταλύματα
    • Εστιατόρια
    • Δραστηριότητες
    • Υπηρεσίες
  • ΛΑΡΝΑΚΑ 2030
  • Podcast
  • ΑΚΙΝΗΤΑ
    • Προσθήκη Ακινήτου
  • ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Reading: Έρευνα EY: Η πανδημία θα διαταράξει τις εορταστικές αγορές
Sign In
  • Join US
Προσθήκη Αγγελίας
City of LarnacaCity of Larnaca
Font ResizerAa
Search
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
    • Τοπικά Γενικά
    • Έχουμε Θέμα
    • Όμορφα της Πόλης
    • Πολιτική
    • Αστυνομικά Νέα
    • Τοπική Αυτοδιοίκηση
    • Οικονομία
    • Επιχειρήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Κοινωνία
    • Πολιτιστικά
    • Περιβάλλον
    • Αθλητικά Νέα
  • ΝΕΑ ΔΗΜΩΝ
    • Δήμος Λάρνακας
    • Δήμος Αραδίππου
    • Δήμος Δρομολαξιάς – Μενεού
    • Δήμος Αθηένου
    • Δήμος Λευκάρων
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • Επιχειρηματικοτητα
    • Νέα Eπιχειρήσεων
    • Ανάπτυξη Γης
    • Τουρισμός
    • Εκπαίδευση
    • Πρόσωπα
    • Τοπική Αυτοδιοίκηση
    • Νέες Αφίξεις
    • Ευρετήριο Επιχειρήσεων
    • Θέσεις Εργασίας
    • Γενικά
  • Διασκεδαση
    • Έξοδος
    • Φαγητό
    • Θέατρο
    • Εκδηλώσεις
    • Τέχνη
    • Ατζέντα Εκδήλωσεων
  • Τουρισμος
    • Ειδήσεις Τουρισμού
    • Τουριστικές Πληροφορίες
    • Καταλύματα
    • Εστιατόρια
    • Δραστηριότητες
    • Υπηρεσίες
  • ΛΑΡΝΑΚΑ 2030
  • Podcast
  • ΑΚΙΝΗΤΑ
    • Προσθήκη Ακινήτου
  • ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Follow US
© 2025 cityoflarnaka.com | All rights reserved. Developed with care by Novemind.
City of Larnaca > Blog > Business > Γενικά > Έρευνα EY: Η πανδημία θα διαταράξει τις εορταστικές αγορές
Γενικά

Έρευνα EY: Η πανδημία θα διαταράξει τις εορταστικές αγορές

Alexandros Elia
Τελευταία ενημέρωση: 10 Δεκεμβρίου, 2020 8:56 πμ
Από Alexandros Elia
6 Λεπτά Ανάγνωσης
Κοινοποίηση
ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ
Advertisements
Πηγή: philenews.com
  1. Περισσότεροι από τους μισούς καταναλωτές (54%) αναμένεται να συμμετάσχουν σε  εκπτώσεις ή άλλες προσφορές ενώ το 42% αναμένεται να ξοδέψουν λιγότερα από ότι πριν από ένα χρόνο
  2. Το 91% αυτών που θα συμμετάσχουν θα αναζητήσουν προσφορές στο διαδίκτυο
  3. Η διείσδυση των διαδικτυακών αγορών διαφέρει μεταξύ αγορών και κατηγοριών

Η πανδημία του COVID-19 έχει επιταχύνει τη μετάβαση στις διαδικτυακές αγορές και τη μακροπρόθεσμη υιοθέτησή τους σε ορισμένες κατηγορίες προϊόντων και σε κάποιες αγορές, σύμφωνα με την πέμπτη έκδοση της έρευνας της EY, Future Consumer Index. Πάνω από το ένα τρίτο (37%) των 14.467 ερωτηθέντων καταναλωτών δηλώνουν ότι η πανδημία θα συνεχίσει να επηρεάζει τη ζωή τους για τουλάχιστον ένα ακόμη έτος. Αυτό το ποσοστό αυξάνεται στο 43% στην Ευρώπη και στο 66% στην Ιαπωνία, ενώ οι καταναλωτές στην Ινδία (19%) και στην Κίνα (18%) είναι αισθητά πιο αισιόδοξοι. Σε παγκόσμιο επίπεδο, οι ερωτηθέντες καταναλωτές πιστεύουν ότι ο τρόπος με τον οποίο ψωνίζουν θα αλλάξει μακροπρόθεσμα ενώ το 39% δηλώνουν ότι θα ψωνίσουν διαδικτυακά πράγματα που αγόραζαν στα καταστήματα.

Η υιοθέτηση διαδικτυακών αγορών διαφέρει ανάλογα με τις αγορές και τις κατηγορίες    

Η έρευνα της EY, Future Consumer Index, έδειξε ότι οι καταναλωτές στην Κίνα και, σε μικρότερο βαθμό, στο Ηνωμένο Βασίλειο είναι πιο πιθανό να κάνουν ηλεκτρονικές αγορές και να χρησιμοποιούν το Διαδίκτυο ως το κύριο κανάλι αγορών τους, σε σχέση με καταναλωτές άλλων χωρών. Οι καταναλωτές στην Γερμανία και στην Γαλλία δεν είναι τόσο εξοικειωμένοι με αυτήν την ιδέα.

Συνολικά, οι ερωτηθέντες αναγνώρισαν τις ηλεκτρονικές συσκευές και την τεχνολογία (53%) ως κατηγορία προϊόντων που θα αγοράσουν κυρίως διαδικτυακά, ενώ τα ποτά και τα φρέσκα τρόφιμα είναι κατηγορίες που θα προτιμήσουν να αγοράσουν σε φυσικά καταστήματα.

Η διείσδυση των ηλεκτρονικών αγορών στην κατηγορία των φρούτων και λαχανικών εξακολουθεί να είναι η χαμηλότερη στις περισσότερες αγορές. Ωστόσο, κατά τη διάρκεια της πανδημίας, το 55% των καταναλωτών αγόρασαν τα είδη αυτά ηλεκτρονικά, τουλάχιστον μία φορά. Το 42% των καταναλωτών αυτών δηλώνουν ότι πλέον παραγγέλνουν φρούτα και λαχανικά μέσω διαδικτύου πιο συχνά, λόγω της πανδημίας COVID-19. Αναφορικά με το μέλλον, το 19% των ερωτηθέντων δηλώνουν ότι θα κάνουν κυρίως ηλεκτρονικές αγορές για φρέσκα τρόφιμα και το 16% για μη αλκοολούχα ποτά, από 3,4% και 1,6% αντίστοιχα το 2019. Αυτή η τάση δείχνει ότι οι διαδικτυακές αγορές, ακόμη και σε κατηγορίες χαμηλής διείσδυσης, βρίσκονται σε άνοδο, μια τάση που πιθανότατα θα παραμείνει και μετά την πανδημία.

Novemind

Η έρευνα σημειώνει επίσης ότι οι κατηγορίες στις οποίες οι καταναλωτές είναι πιο πιθανό να κάνουν ηλεκτρονικές αγορές, είναι οι κατηγορίες στις οποίες είναι πιθανότερο να εκτιμήσουν την εξυπηρέτηση και τις συμβουλές όταν πραγματοποιούν μια αγορά – όπως η τεχνολογία, η ομορφιά και τα καλλυντικά, τα ρούχα, τα παπούτσια και τα αξεσουάρ.

Ο αντίκτυπος της πανδημίας του COVID-19 σε μεγάλες εκπτώσεις και προσφορές

Ως αποτέλεσμα της πανδημίας του COVID-19, το 40% των ερωτηθέντων έχουν δει τα εισοδήματά τους να μειώνονται, ενώ η πλειοψηφία (το 60%) σκέφτεται τώρα πιο προσεκτικά για το πώς ξοδεύουν τα χρήματά τους. Επιπλέον, το 41% των καταναλωτών έχουν μειώσει τις δαπάνες για μη βασικά προϊόντα ενώ το 46% αναβάλλουν την αγορά ή την αντικατάσταση προϊόντων υψηλής αξίας. Αυτές οι τάσεις δείχνουν μια δυνητικά πιο υποτονική περίοδο εορταστικών αγορών στο τέλος του χρόνου.

Παρόλο που περισσότεροι από τους μισούς ερωτηθέντες καταναλωτές (54%) αναμένουν να συμμετάσχουν στην επόμενη μεγάλη διοργάνωση εκπτώσεων ή προσφορών, τα δεδομένα της έρευνας της EY, Future Consumer Index, δείχνουν ότι το 42% των καταναλωτών, παγκοσμίως, σχεδιάζουν να δαπανήσουν λιγότερα χρήματα σε αγορές κατά τη διάρκεια της εορταστικής περιόδου, από ό, τι πριν από ένα χρόνο. Από αυτούς που θα συμμετάσχουν, το 91% θα ξοδέψουν διαδικτυακά τουλάχιστον τα μισά από τα χρήματα που έχουν προϋπολογίσει για τις αγορές τους, επιβεβαιώνοντας τη σημασία του ηλεκτρονικού λιανικού εμπορίου αυτή τη σεζόν.

Σχολιάζοντας τα ευρήματα της έρευνας, ο Χαράλαμπος Κωνσταντίνου, Συνέταιρος και Eπικεφαλής Συμβουλευτικών Υπηρεσιών της EY Κύπρου, παρατηρεί: «Με μια τόσο γρήγορη μετάβαση στις online αγορές, οι επιχειρήσεις πρέπει να αναθεωρήσουν τις υποθέσεις τους σχετικά με το τι θέλει ο ψηφιακός καταναλωτής. Μέσα από την πανδημία αναδεικνύονται ευκαιρίες πολλών δισεκατομμυρίων δολαρίων και τώρα είναι η ώρα να αναπτυχθούν καινοτόμες ηλεκτρονικές στρατηγικές. Οι καταναλωτές συνήθιζαν να πηγαίνουν στα φυσικά καταστήματα για να αγγίξουν και να αισθανθούν το προϊόν, αλλά στη συνέχεια έκαναν τις αγορές τους διαδικτυακά, όπου τα προϊόντα μπορεί να είναι φθηνότερα. Σήμερα, οι καταναλωτές στρέφονται περισσότερο στις online αγορές για αυτό και οι επιχειρήσεις θα πρέπει να αντιδράσουν, δημιουργώντας και παρέχοντας μια omnichannel εμπειρία στους καταναλωτές τους».

estset

test

Κοινοποιήστε αυτό το άρθρο
Facebook Email Copy Link Print

Κατά βούληση τα Ιδ.Σχολεία -Άλλα ανοίγουν, άλλα συνεχίζουν online

Αννίτα Δημητρίου: Θα περίμενα άλλη αντίδραση από τον Υπουργό Παιδείας (ΒΙΝΤΕΟ)

Αυξημένα κατά 8% τα κέρδη της Ryanair

Ανησυχίες από την υπερσυγκέντρωση ενεργειακών ειδών στο Βασιλικό

Η Γραμματεία του Δήμου Λάρνακας πληροφορεί το Κοινό ότι βρίσκονται σε εξέλιξη πέντε προσφορές

More Popular from Foxiz

Νέα Eπιχειρήσεων

Τα Top 10 ακίνητα στους ισολογισμούς της Τρ. Κύπρου

Alexandros Elia
0 Λεπτά Ανάγνωσης

Τα καταστήματα ZARA ζητούν 29 άτομα για εργασία με μέχρι 1200 ευρώ το μήνα

Alexandros Elia

Πραγματοποιείται σήμερα συνέδριο για την αναβάθμιση

Alexandros Elia
0 Λεπτά Ανάγνωσης
- Advertisement -
Ad image
Νέα Eπιχειρήσεων

Επεκτείνεται η Connected Sky με νέο γραφείο στο Χονγκ Κονγκ

Η εταιρεία, ConnectedSky,  ανακοίνωσε πρόσφατα την επέκτασή  της στην Ασία. Η εταιρεία της οποίας ιδιοκτήτης είναι…

Alexandros Elia
Νέα Eπιχειρήσεων

Η ομορφιά θέλει τον ειδικό της

Η περιποίηση και η ομορφιά δεν είναι εύκολη υπόθεση. Ένα πετυχημένο αποτέλεσμα χρειάζεται τον ειδικό του.…

Alexandros Elia
Νέα Eπιχειρήσεων

Antonis intreview

BLUE AIR     Τι σε ώθησε να εργαστείς σε μια τέτοιου είδους βιομηχανία? Νομίζω η…

Alexandros Elia
Νέα Eπιχειρήσεων

Tus: Στα ελληνικά νησιά από 24 Ιουνίου

Alexandros Elia
Νέα Eπιχειρήσεων

Γενικές Ασφάλειες Κύπρου: Σταθερή προσήλωση στον άνθρωπο

Οι Γενικές Ασφάλειες Κύπρου, από την ίδρυση τους το 1951, διαδραμάτισαν ηγετικό ρόλο στην ανάπτυξη της…

Alexandros Elia
City of Larnaca

Η City of Larnaka φέρνει κοντά σας τα τελευταία νέα, εκδηλώσεις και ιστορίες από τη Λάρνακα, κρατώντας σας συνδεδεμένους με ό,τι συμβαίνει στην πολυσύνθετη πόλη μας.

Νέα & Ενημερώσεις

  • Τοπικά Νέα
  • Νέα Δήμων
  • Πολιτιστικά
  • Κοινωνία
  • Οικονομία
  • Περιβάλλον

Ενότητες

  • Επιχειρήσεις
  • Αθλητικά Νέα
  • Διασκέδαση
  • Τουρισμός
  • Podcast
  • Λάρνακα 2030

Χρήσιμα

  • Διαφημίστειτε Μαζί Μας
  • Ευρετήριο Επιχειρήσεων
  • Θέσεις Εργασίας
  • Εκδηλώσεις
  • Επικοινωνία
© 2025 cityoflarnaka.com | All rights reserved. Developed with care by Novemind.