By using this site, you agree to the Privacy Policy and Terms of Use.
Accept
City of Larnaca
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
    • Τοπικά Γενικά
    • Έχουμε Θέμα
    • Όμορφα της Πόλης
    • Πολιτική
    • Αστυνομικά Νέα
    • Τοπική Αυτοδιοίκηση
    • Οικονομία
    • Επιχειρήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Κοινωνία
    • Πολιτιστικά
    • Περιβάλλον
    • Αθλητικά Νέα
  • ΝΕΑ ΔΗΜΩΝ
    • Δήμος Λάρνακας
    • Δήμος Αραδίππου
    • Δήμος Δρομολαξιάς – Μενεού
    • Δήμος Αθηένου
    • Δήμος Λευκάρων
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • Επιχειρηματικοτητα
    • Νέα Eπιχειρήσεων
    • Ανάπτυξη Γης
    • Τουρισμός
    • Εκπαίδευση
    • Πρόσωπα
    • Τοπική Αυτοδιοίκηση
    • Νέες Αφίξεις
    • Ευρετήριο Επιχειρήσεων
    • Θέσεις Εργασίας
    • Γενικά
  • Διασκεδαση
    • Έξοδος
    • Φαγητό
    • Θέατρο
    • Εκδηλώσεις
    • Τέχνη
    • Ατζέντα Εκδήλωσεων
  • Τουρισμος
    • Ειδήσεις Τουρισμού
    • Τουριστικές Πληροφορίες
    • Καταλύματα
    • Εστιατόρια
    • Δραστηριότητες
    • Υπηρεσίες
  • ΛΑΡΝΑΚΑ 2030
  • Podcast
  • ΑΚΙΝΗΤΑ
    • Προσθήκη Ακινήτου
  • ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Reading: Τρεις στους δέκα τελειόφοιτους βαθμολογήθηκαν από 0 έως 5 – Προβληματισμός στο Υπ.Παιδείας
Αγγελία
City of Larnaca
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
    • Τοπικά Γενικά
    • Έχουμε Θέμα
    • Όμορφα της Πόλης
    • Πολιτική
    • Αστυνομικά Νέα
    • Τοπική Αυτοδιοίκηση
    • Οικονομία
    • Επιχειρήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Κοινωνία
    • Πολιτιστικά
    • Περιβάλλον
    • Αθλητικά Νέα
  • ΝΕΑ ΔΗΜΩΝ
    • Δήμος Λάρνακας
    • Δήμος Αραδίππου
    • Δήμος Δρομολαξιάς – Μενεού
    • Δήμος Αθηένου
    • Δήμος Λευκάρων
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • Επιχειρηματικοτητα
    • Νέα Eπιχειρήσεων
    • Ανάπτυξη Γης
    • Τουρισμός
    • Εκπαίδευση
    • Πρόσωπα
    • Τοπική Αυτοδιοίκηση
    • Νέες Αφίξεις
    • Ευρετήριο Επιχειρήσεων
    • Θέσεις Εργασίας
    • Γενικά
  • Διασκεδαση
    • Έξοδος
    • Φαγητό
    • Θέατρο
    • Εκδηλώσεις
    • Τέχνη
    • Ατζέντα Εκδήλωσεων
  • Τουρισμος
    • Ειδήσεις Τουρισμού
    • Τουριστικές Πληροφορίες
    • Καταλύματα
    • Εστιατόρια
    • Δραστηριότητες
    • Υπηρεσίες
  • ΛΑΡΝΑΚΑ 2030
  • Podcast
  • ΑΚΙΝΗΤΑ
    • Προσθήκη Ακινήτου
  • ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Reading: Τρεις στους δέκα τελειόφοιτους βαθμολογήθηκαν από 0 έως 5 – Προβληματισμός στο Υπ.Παιδείας
Sign In
  • Join US
Προσθήκη Αγγελίας
City of LarnacaCity of Larnaca
Font ResizerAa
Search
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
    • Τοπικά Γενικά
    • Έχουμε Θέμα
    • Όμορφα της Πόλης
    • Πολιτική
    • Αστυνομικά Νέα
    • Τοπική Αυτοδιοίκηση
    • Οικονομία
    • Επιχειρήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Κοινωνία
    • Πολιτιστικά
    • Περιβάλλον
    • Αθλητικά Νέα
  • ΝΕΑ ΔΗΜΩΝ
    • Δήμος Λάρνακας
    • Δήμος Αραδίππου
    • Δήμος Δρομολαξιάς – Μενεού
    • Δήμος Αθηένου
    • Δήμος Λευκάρων
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • Επιχειρηματικοτητα
    • Νέα Eπιχειρήσεων
    • Ανάπτυξη Γης
    • Τουρισμός
    • Εκπαίδευση
    • Πρόσωπα
    • Τοπική Αυτοδιοίκηση
    • Νέες Αφίξεις
    • Ευρετήριο Επιχειρήσεων
    • Θέσεις Εργασίας
    • Γενικά
  • Διασκεδαση
    • Έξοδος
    • Φαγητό
    • Θέατρο
    • Εκδηλώσεις
    • Τέχνη
    • Ατζέντα Εκδήλωσεων
  • Τουρισμος
    • Ειδήσεις Τουρισμού
    • Τουριστικές Πληροφορίες
    • Καταλύματα
    • Εστιατόρια
    • Δραστηριότητες
    • Υπηρεσίες
  • ΛΑΡΝΑΚΑ 2030
  • Podcast
  • ΑΚΙΝΗΤΑ
    • Προσθήκη Ακινήτου
  • ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Follow US
© 2025 cityoflarnaka.com | All rights reserved. Developed with care by Novemind.
City of Larnaca > Blog > Τοπικά Νέα > Εκπαίδευση > Τρεις στους δέκα τελειόφοιτους βαθμολογήθηκαν από 0 έως 5 – Προβληματισμός στο Υπ.Παιδείας
Εκπαίδευση

Τρεις στους δέκα τελειόφοιτους βαθμολογήθηκαν από 0 έως 5 – Προβληματισμός στο Υπ.Παιδείας

Alexandros Elia
Τελευταία ενημέρωση: 14 Ιουλίου, 2020 11:24 πμ
Από Alexandros Elia
5 Λεπτά Ανάγνωσης
Κοινοποίηση
ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ
Advertisements
Πηγή: offsite.com.cy
Η αποτίμηση από Πρόδρομο

«Πάτωσε» ένα μεγάλο ποσοστό των μαθητών που παρακάθησαν στις παγκύπριες εξετάσεις. Ο Υπουργός Παιδείας Πρόδρομος Προδρόμου σε δηλώσεις του την Τρίτη, αναλύοντας τα αποτελέσματα αποκάλυψε ότι «ενα σημαντικό ποσοστό, 28% στο σύνολο των τελειοφοίτων , βαθμολογήθηκαν από 0 έως 5 μονάδες και αυτό σίγουρα πρέπει να μας απασχολήσει σοβαρά».

Σύμφωνα με τον Υπουργό, «οι μέσες βαθμολογίες για όσους εξετάστηκαν για πρόσβαση, που είναι στα Ελληνικά 11/20, στα Μαθηματικά κατεύθυνσης, 10,1/20, στην Ιστορία 11/20 κ.ο.κ. δείχνουν ότι οι γενικές προσπάθειες αποδίδουν και θα πρέπει να ενισχυθούν περαιτέρω.  Στα Μαθηματικά Κοινού Κορμού η μέση βαθμολογία είναι 9,3/20 αλλά έχουμε 21% των υποψηφίων που βαθμολογούνται μεταξύ 15 και 20/20. Διαπιστώνουμε όμως ταυτόχρονα ότι 33% των μαθητών/τριών παρέδωσαν γραπτό που βαθμολογήθηκε μεταξύ 0 και 5/20.  Μας προβληματίζει και πρέπει να επεξεργαστούμε κάποια μέτρα γι’ αυτό».

Ο Υπουργός τόνισε ακόμα ότι « προχωράμε με συστηματική στατιστική και ποιοτική ανάλυση των αποτελεσμάτων, προκειμένου να εξαχθούν ωφέλιμα συμπεράσματα και να βρούμε κατευθύνσεις για τη βελτίωση της ποιότητας στην εκπαίδευση.  Στόχος είναι σίγουρα αυτή η μικρή βελτίωση στα αποτελέσματα να συνεχισθεί, να εμπεδωθεί και να διευρυνθεί».

Απ’εκεί και πέρα, ο κ.Προδρόμου ανέφερε: «Οι Παγκύπριες Εξετάσεις έχουν διεξαχθεί άψογα και έχουν ανακοινωθεί και τα αποτελέσματα.  Είναι πραγματικά σημαντικό το ότι σε μια χρονιά σαν αυτή μπορέσαμε να κάνουμε κανονικά τις διαδικασίες και τις εξετάσεις, με την αξιοπιστία και την εγκυρότητα που τις έχουν καθιερώσει ως θεσμό.

Novemind

Οι υποψήφιοι και οι υποψήφιες φέτος εξετάστηκαν πάνω σε ό,τι είχαν διδαχθεί κανονικά στην περίοδο της φοίτησης με φυσική παρουσία, δηλαδή μέχρι τις 13 Μαρτίου. Είχαν μάλιστα στην τελευταία περίοδο που μπόρεσαν να φοιτήσουν, μεταξύ 11 και 29 Μαΐου, την ευκαιρία για επαναλήψεις και μαθήματα εμπέδωσης, όπως και σχετική ενισχυτική διδασκαλία και προετοιμασία έγινε και εξ αποστάσεως, στη διάρκεια της περιόδου που λόγω της πανδημίας αναστάληκε η φοίτηση. Αυτό βέβαια δεν σημαίνει κατ’ ανάγκη ότι οι εξετάσεις ήταν ευκολότερες. Μπορώ να πω ότι, τηρουμένων των αναλογιών, διατηρήθηκε εκείνο το επίπεδο που αναλογεί τόσο στη διαγωνιστική διαδικασία πρόσβασης στα πανεπιστήμια όσο και στη διαδικασία απόλυσης».

Σύμφωνα με τον κ. Προδρόμου,  «υπήρξε άνοδος των βαθμολογιών κατά μέσο όρο στα περισσότερα από τα εξεταζόμενα μαθήματα. Στα Νέα Ελληνικά μισή μονάδα, στα Μαθηματικά Κοινού Κορμού μια μονάδα, στην Ιστορία μιάμιση μονάδα, στα Αρχαία Ελληνικά μιάμιση μονάδα επίσης. Σε άλλα μαθήματα σημειώθηκαν οριακές μειώσεις, με σημαντικότερη στη Φυσική. Θέλω όμως να υπογραμμίσω ότι ο μέσος όρος βαθμολογιών δεν λέει όλη την αλήθεια. Εκτός από τον μέσο όρο θα πρέπει να δούμε και τις διαφοροποιήσεις μεταξύ των δύο μεγάλων κατηγοριών, των υποψηφίων για πρόσβαση στα πανεπιστήμια και των υποψηφίων για απόλυση μόνο. Όπως επίσης πρέπει να δούμε και τη διασπορά και απόκλιση των βαθμολογιών και επιδόσεων. Ανάλυση γίνεται στο Υπουργείο και σχετικά με τις διαφοροποιήσεις που παρατηρούνται στις διάφορες Ομάδες Μαθημάτων Προσανατολισμού.  Υπάρχουν και από αυτή την άποψη στατιστικά ευρήματα που μπορεί να αποτελούν σημαντικές ενδείξεις».

Σχολιάζονται συνήθως τα Νέα Ελληνικά, που είναι το μάθημα στο οποίο εξετάζονται όλοι.  Μπορεί ο μέσος όρος για 7.295 μαθητές/μαθήτριες να ήταν φέτος 9,6/20, μισή μονάδα ψηλότερος από πέρσι, αλλά ο μέσος όρος για τις εξετάσεις πρόσβασης δηλαδή για τους 5,5 χιλ. από τις 7.300 υποψηφίους ήταν ακόμη καλύτερος, 11/20.  Το γεγονός ότι ένα ποσοστό 14% είχε βαθμολογία πάνω από 15/20 δείχνει ότι μπορούμε να επιτύχουμε υψηλές επιδόσεις και στόχος είναι να αυξηθεί ο αριθμός των μαθητών/τριών που το επιτυγχάνουν.  Στόχος πολιτικής είναι αναμφίβολα η περαιτέρω βελτίωση που αντανακλάται και στη βαθμολογία. Ταυτόχρονα όμως είναι ανησυχητικό ότι ένας σημαντικός αριθμός τελειόφοιτων ουσιαστικά δεν φαίνεται να μπορούν να ακολουθήσουν.  Ένα σημαντικό ποσοστό, 28% στο σύνολο, βαθμολογήθηκαν από 0 έως 5 μονάδες και αυτό σίγουρα πρέπει να μας απασχολήσει σοβαρά.

Σε εξεταστικές διαδικασίες είναι φυσιολογικό να υπάρχουν αποκλίσεις και αυτό συμβαίνει παντού και πάντα όπου υπάρχουν εξετάσεις. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι δεν πρέπει να προβληματιστούμε για το φαινόμενο μιας σημαντικής μερίδας μαθητών/τριών που με βαθμολογίες της τάξης του 0,1,2 ή 3 στα 20 δείχνουν να μην έχουν συμμετάσχει καθόλου στη μαθησιακή διαδικασία. Όταν αρκετοί μαθητές/μαθήτριες παραδίδουν γραπτό που βαθμολογείται με 1 ή 2 στα 20, χρειάζεται το φαινόμενο να τύχει κάποιας αντιμετώπισης. Είναι κάτι που θα πρέπει να συζητηθεί, να αναλυθεί και να οδηγήσει σε συμπεράσματα και αποφάσεις πολιτικής».

 

estset

test

Κοινοποιήστε αυτό το άρθρο
Facebook Email Copy Link Print

1o Βραβείο στο Ευρυβιάδειο Γυμνάσιο, στον Διαγωνισμό Τεχνολογία και Καινοτομία στην Εκπαίδευση – ΤΕΚΕ

Με μάσκες και χωρίς αγκαλιές το πρώτο κουδούνι στα σχολεία

Πρώτο βραβείο για το Δημοτικό Σχολείο Δροσιάς στο φεστιβάλ επιστήμης SCIENCE FAIR 2021

Ο μαθητής του Λυκείου Αραδίππου Δημήτρης Φρατζέσκου ανάμεσα στους πρώτους με το απόλυτο «20»

Επιστολή μαθητών στον Υπ. Παιδείας για λιποθυμίες σε σχολεία

More Popular from Foxiz

Νέα Eπιχειρήσεων

Τα Top 10 ακίνητα στους ισολογισμούς της Τρ. Κύπρου

Alexandros Elia
0 Λεπτά Ανάγνωσης

Τα καταστήματα ZARA ζητούν 29 άτομα για εργασία με μέχρι 1200 ευρώ το μήνα

Alexandros Elia

Πραγματοποιείται σήμερα συνέδριο για την αναβάθμιση

Alexandros Elia
0 Λεπτά Ανάγνωσης
- Advertisement -
Ad image
Νέα Eπιχειρήσεων

Επεκτείνεται η Connected Sky με νέο γραφείο στο Χονγκ Κονγκ

Η εταιρεία, ConnectedSky,  ανακοίνωσε πρόσφατα την επέκτασή  της στην Ασία. Η εταιρεία της οποίας ιδιοκτήτης είναι…

Alexandros Elia
Νέα Eπιχειρήσεων

Η ομορφιά θέλει τον ειδικό της

Η περιποίηση και η ομορφιά δεν είναι εύκολη υπόθεση. Ένα πετυχημένο αποτέλεσμα χρειάζεται τον ειδικό του.…

Alexandros Elia
Νέα Eπιχειρήσεων

Antonis intreview

BLUE AIR     Τι σε ώθησε να εργαστείς σε μια τέτοιου είδους βιομηχανία? Νομίζω η…

Alexandros Elia
Νέα Eπιχειρήσεων

Tus: Στα ελληνικά νησιά από 24 Ιουνίου

Alexandros Elia
Νέα Eπιχειρήσεων

Γενικές Ασφάλειες Κύπρου: Σταθερή προσήλωση στον άνθρωπο

Οι Γενικές Ασφάλειες Κύπρου, από την ίδρυση τους το 1951, διαδραμάτισαν ηγετικό ρόλο στην ανάπτυξη της…

Alexandros Elia
City of Larnaca

Η City of Larnaka φέρνει κοντά σας τα τελευταία νέα, εκδηλώσεις και ιστορίες από τη Λάρνακα, κρατώντας σας συνδεδεμένους με ό,τι συμβαίνει στην πολυσύνθετη πόλη μας.

Νέα & Ενημερώσεις

  • Τοπικά Νέα
  • Νέα Δήμων
  • Πολιτιστικά
  • Κοινωνία
  • Οικονομία
  • Περιβάλλον

Ενότητες

  • Επιχειρήσεις
  • Αθλητικά Νέα
  • Διασκέδαση
  • Τουρισμός
  • Podcast
  • Λάρνακα 2030

Χρήσιμα

  • Διαφημίστειτε Μαζί Μας
  • Ευρετήριο Επιχειρήσεων
  • Θέσεις Εργασίας
  • Εκδηλώσεις
  • Επικοινωνία
© 2025 cityoflarnaka.com | All rights reserved. Developed with care by Novemind.