By using this site, you agree to the Privacy Policy and Terms of Use.
Accept
City of Larnaca
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
    • Τοπικά Γενικά
    • Έχουμε Θέμα
    • Όμορφα της Πόλης
    • Πολιτική
    • Αστυνομικά Νέα
    • Τοπική Αυτοδιοίκηση
    • Οικονομία
    • Επιχειρήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Κοινωνία
    • Πολιτιστικά
    • Περιβάλλον
    • Αθλητικά Νέα
  • ΝΕΑ ΔΗΜΩΝ
    • Δήμος Λάρνακας
    • Δήμος Αραδίππου
    • Δήμος Δρομολαξιάς – Μενεού
    • Δήμος Αθηένου
    • Δήμος Λευκάρων
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • Επιχειρηματικοτητα
    • Νέα Eπιχειρήσεων
    • Ανάπτυξη Γης
    • Τουρισμός
    • Εκπαίδευση
    • Πρόσωπα
    • Τοπική Αυτοδιοίκηση
    • Νέες Αφίξεις
    • Ευρετήριο Επιχειρήσεων
    • Θέσεις Εργασίας
    • Γενικά
  • Διασκεδαση
    • Έξοδος
    • Φαγητό
    • Θέατρο
    • Εκδηλώσεις
    • Τέχνη
    • Ατζέντα Εκδήλωσεων
  • Τουρισμος
    • Ειδήσεις Τουρισμού
    • Τουριστικές Πληροφορίες
    • Καταλύματα
    • Εστιατόρια
    • Δραστηριότητες
    • Υπηρεσίες
  • ΛΑΡΝΑΚΑ 2030
  • Podcast
  • ΑΚΙΝΗΤΑ
    • Προσθήκη Ακινήτου
  • ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Reading: On line, έρευνα και σεβασμός στον καταναλωτή
Αγγελία
City of Larnaca
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
    • Τοπικά Γενικά
    • Έχουμε Θέμα
    • Όμορφα της Πόλης
    • Πολιτική
    • Αστυνομικά Νέα
    • Τοπική Αυτοδιοίκηση
    • Οικονομία
    • Επιχειρήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Κοινωνία
    • Πολιτιστικά
    • Περιβάλλον
    • Αθλητικά Νέα
  • ΝΕΑ ΔΗΜΩΝ
    • Δήμος Λάρνακας
    • Δήμος Αραδίππου
    • Δήμος Δρομολαξιάς – Μενεού
    • Δήμος Αθηένου
    • Δήμος Λευκάρων
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • Επιχειρηματικοτητα
    • Νέα Eπιχειρήσεων
    • Ανάπτυξη Γης
    • Τουρισμός
    • Εκπαίδευση
    • Πρόσωπα
    • Τοπική Αυτοδιοίκηση
    • Νέες Αφίξεις
    • Ευρετήριο Επιχειρήσεων
    • Θέσεις Εργασίας
    • Γενικά
  • Διασκεδαση
    • Έξοδος
    • Φαγητό
    • Θέατρο
    • Εκδηλώσεις
    • Τέχνη
    • Ατζέντα Εκδήλωσεων
  • Τουρισμος
    • Ειδήσεις Τουρισμού
    • Τουριστικές Πληροφορίες
    • Καταλύματα
    • Εστιατόρια
    • Δραστηριότητες
    • Υπηρεσίες
  • ΛΑΡΝΑΚΑ 2030
  • Podcast
  • ΑΚΙΝΗΤΑ
    • Προσθήκη Ακινήτου
  • ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Reading: On line, έρευνα και σεβασμός στον καταναλωτή
Sign In
  • Join US
Προσθήκη Αγγελίας
City of LarnacaCity of Larnaca
Font ResizerAa
Search
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
    • Τοπικά Γενικά
    • Έχουμε Θέμα
    • Όμορφα της Πόλης
    • Πολιτική
    • Αστυνομικά Νέα
    • Τοπική Αυτοδιοίκηση
    • Οικονομία
    • Επιχειρήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Κοινωνία
    • Πολιτιστικά
    • Περιβάλλον
    • Αθλητικά Νέα
  • ΝΕΑ ΔΗΜΩΝ
    • Δήμος Λάρνακας
    • Δήμος Αραδίππου
    • Δήμος Δρομολαξιάς – Μενεού
    • Δήμος Αθηένου
    • Δήμος Λευκάρων
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • Επιχειρηματικοτητα
    • Νέα Eπιχειρήσεων
    • Ανάπτυξη Γης
    • Τουρισμός
    • Εκπαίδευση
    • Πρόσωπα
    • Τοπική Αυτοδιοίκηση
    • Νέες Αφίξεις
    • Ευρετήριο Επιχειρήσεων
    • Θέσεις Εργασίας
    • Γενικά
  • Διασκεδαση
    • Έξοδος
    • Φαγητό
    • Θέατρο
    • Εκδηλώσεις
    • Τέχνη
    • Ατζέντα Εκδήλωσεων
  • Τουρισμος
    • Ειδήσεις Τουρισμού
    • Τουριστικές Πληροφορίες
    • Καταλύματα
    • Εστιατόρια
    • Δραστηριότητες
    • Υπηρεσίες
  • ΛΑΡΝΑΚΑ 2030
  • Podcast
  • ΑΚΙΝΗΤΑ
    • Προσθήκη Ακινήτου
  • ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Follow US
© 2025 cityoflarnaka.com | All rights reserved. Developed with care by Novemind.
City of Larnaca > Blog > Business > Γενικά > On line, έρευνα και σεβασμός στον καταναλωτή
Γενικά

On line, έρευνα και σεβασμός στον καταναλωτή

Alexandros Elia
Τελευταία ενημέρωση: 18 Μαΐου, 2025 6:28 πμ
Από Alexandros Elia
5 Λεπτά Ανάγνωσης
Κοινοποίηση
ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ
Advertisements

Η μάχη και το μέλλον των malls – high street και on line

Τη μάχη των malls – high street και on line συζήτησε το panel του 2nd Fashion Retail Summit. Η Δήμητρα Χαρτσιώτου, Managing director David-S, αναφέρθηκε στη σταθερή άνοδο στην κατανάλωση που προσδίδει συγκρατημένη αισιοδοξία. «Εξακολουθεί να είναι ενσυνείδητη και στοχευμένη», τόνισε.

Όπως είπε, το προφίλ του Κύπριου καταναλωτή δεν άλλαξε ιδιαίτερα, έχει πλήρη ενημέρωση για τα ξένα brands εξ ου και οι συχνές αγορές όταν ταξιδεύει. Κάτι που δεν ισχύει για τους τουρίστες που έρχονται στην Κύπρο. «Προσφέρουμε τα προϊόντα μας σε συγκεκριμένα αριθμητικά μεγέθη που υφίστανται αυξομείωση κατά καιρούς», είπε και πρόσθεσε: «Ο Κύπριος καταναλωτής υπέστη οικονομικό σοκ και καλείται να λειτουργήσει σε ένα δύσκολο περιβάλλον. Εμείς ως αντιπρόσωποι του λιανικού εμπορίου πρέπει να αλλάξουμε αυτή την αρνητική ψυχολογία».

Για να αποτρέψουμε την αρνητική ψυχολογία του καταναλωτή πρέπει πρώτα να τον κερδίσουμε συναισθηματικά, σημείωσε. Τόνισε παράλληλα, ότι η συντριπτική πλειοψηφία των πελατών επιζητούν τα loyalty schemes. «Κι αυτή η επιβράβευση είναι πολύ σημαντική όταν είναι άμεση, σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα. Αυτό δημιουργεί τον καταναλωτή που επιστρέφει κοντά μας. Ο σεβασμός στον καταναλωτή και τις ανάγκες του και προσαρμογή στις εκάστοτε συνθήκες της αγοράς είναι πολύ σημαντικά», επεσήμανε.

Αναφερθείσα στο μέλλον, η κ. Χαρτσιώτου τόνισε ότι προβλέπονται μεγάλες αλλαγές, εκφράζοντας όμως, την πεποίθηση ότι αν το μερίδιο του on line μεγεθυνθεί, η αγορά θα καταστραφεί. «Έχουμε τη νοοτροπία της κοινωνικής επαφής και του καλού καιρού, οπότε πιστεύω ότι το on line θα αργήσει να επεκταθεί», κατέληξε.

Novemind

Μιλώντας για τον ανταγωνισμό στα malls, ο Κύπρος Χατζηστυλλής, General manager The Mall of Cyprus, είπε ότι δαιμονοποιήσαμε τον ανταγωνισμό. «Πρέπει να υπάρχει υγιής ανταγωνισμός, που νομίζω στην Κύπρο δεν υπάρχει. Αυτό που απαιτείται να κάνουμε είναι έρευνα, μελέτη για τους ανάγκες του καταναλωτή. «Αγωνιζόμαστε να φέρουμε τους καταναλωτές στο χώρο μας. Η μάχη, ο ανταγωνισμός καλύτερα, χρειάζεται έρευνα και πρέπει να σεβαστούμε περισσότερο τον καταναλωτή», ανέφερε.

Από την πλευρά του luxury, η Άνδρεα Ιωάννου, Chief Operating Officer Cara Boutique, τόνισε ότι σήμερα τα καταστήματα του είδους επικεντρώνονται στον millennian καταναλωτή, ο οποίος ασχολείται περισσότερο με τα social media. Παράλληλα, υπάρχει και η νέα δύναμη από millennian designers. «Ως καταστηματάρχες πρέπει να ακολουθούμε αυτές τις τάσεις. Γενικά ο καταναλωτής μέσω του ίντερνετ είναι ενημερωμένος και για το προϊόν του και για τις τάσεις της μόδας», σημείωσε.

Υπογράμμισε μάλιστα, ότι σήμερα η νέα τάση των καταστημάτων, λόγω του ότι οι ομάδες αυτές του πληθυσμού δεν έχουν ακόμα την οικονομική δυνατότητα, επικεντρώνονται περισσότερο στα mall items big business. Συγκεκριμένα: «Δημιουργείται brand loyalty στον millennian καταναλωτή μέσα από μικρά προϊόντα, keyrings, leather goods και I phone cases. Τα προϊόντα που πωλούνται περισσότερο είναι αυτά που έχουν το DNA της μάρκας. Αντίθετα, τα είδη πολυτελείας πωλούνται περισσότερο αν σου δημιουργούν μια εμπειρία, την ιστορία της μάρκας».
Συνεχίζοντας είπε ότι οι μπουτίκ των luxury δεν ανταγωνιζόμαστε πλέον μεταξύ τους, αλλά με το on line. «Προσπαθούμε να είμαστε up to date με τις τάσεις και τις προσφορές για να είμαστε in, καθώς και να αποκτήσουμε το δικό μας brand identity μέσα από τα social media».

Τα πέντε επιτυχημένα συστατικά του πολυκαταστήματος του μέλλοντος, παρέθεσε ο Λεωνίδης Τοσίδης, General manager Ermes Department Stores Plc. Συγκεκριμένα είναι η αυτονομία, το καινούργιο, οι πολλές επιλογές, η ιδιαίτερη εμπειρία και η σχέση εμπιστοσύνης. Όπως είπε, κάποιοι χαρακτήρισαν τα πολυκαταστήματα ως είδος προς εξαφάνιση κι η αλήθεια είναι ότι πολλά έκλεισαν. «Την ίδια ώρα όμως, πολλά μεταμορφώνονται κι αποδείχθηκαν χαμαιλέοντες», ανέφερε. Τόνισε τέλος, ότι το μέλλον των department stores στην κυπριακή αγορά θα αλλάξει σημαντικά τα επόμενα χρόνια. «Θα αυξηθεί η προσφορά προϊόντων. Νέα concepts, καταστήματα, τεχνολογία, όλα επιβάλλουν την αλλαγή», κατέληξε.

inbusinessnov2016

estset

test

Κοινοποιήστε αυτό το άρθρο
Facebook Email Copy Link Print

Ανοίγουν οι εκδρομικοί χώροι – Οι επισημάνσεις του Τμήματος Δασών

Βλάβη στην μονάδα παραγωγής του Βασιλικού – Επηρεάστηκαν περιοχές παγκύπρια

Αποσύρεται από την αγορά βραστήρας νερού

Ανεστάλη η στάση εργασίας εργαζομένων στο αεροδρόμιο Λάρνακας

Αννίτα Δημητρίου: Θα περίμενα άλλη αντίδραση από τον Υπουργό Παιδείας (ΒΙΝΤΕΟ)

More Popular from Foxiz

Νέα Eπιχειρήσεων

Τα Top 10 ακίνητα στους ισολογισμούς της Τρ. Κύπρου

Alexandros Elia
0 Λεπτά Ανάγνωσης

Τα καταστήματα ZARA ζητούν 29 άτομα για εργασία με μέχρι 1200 ευρώ το μήνα

Alexandros Elia

Πραγματοποιείται σήμερα συνέδριο για την αναβάθμιση

Alexandros Elia
0 Λεπτά Ανάγνωσης
- Advertisement -
Ad image
Νέα Eπιχειρήσεων

Επεκτείνεται η Connected Sky με νέο γραφείο στο Χονγκ Κονγκ

Η εταιρεία, ConnectedSky,  ανακοίνωσε πρόσφατα την επέκτασή  της στην Ασία. Η εταιρεία της οποίας ιδιοκτήτης είναι…

Alexandros Elia
Νέα Eπιχειρήσεων

Η ομορφιά θέλει τον ειδικό της

Η περιποίηση και η ομορφιά δεν είναι εύκολη υπόθεση. Ένα πετυχημένο αποτέλεσμα χρειάζεται τον ειδικό του.…

Alexandros Elia
Νέα Eπιχειρήσεων

Antonis intreview

BLUE AIR     Τι σε ώθησε να εργαστείς σε μια τέτοιου είδους βιομηχανία? Νομίζω η…

Alexandros Elia
Νέα Eπιχειρήσεων

Tus: Στα ελληνικά νησιά από 24 Ιουνίου

Alexandros Elia
Νέα Eπιχειρήσεων

Γενικές Ασφάλειες Κύπρου: Σταθερή προσήλωση στον άνθρωπο

Οι Γενικές Ασφάλειες Κύπρου, από την ίδρυση τους το 1951, διαδραμάτισαν ηγετικό ρόλο στην ανάπτυξη της…

Alexandros Elia
City of Larnaca

Η City of Larnaka φέρνει κοντά σας τα τελευταία νέα, εκδηλώσεις και ιστορίες από τη Λάρνακα, κρατώντας σας συνδεδεμένους με ό,τι συμβαίνει στην πολυσύνθετη πόλη μας.

Νέα & Ενημερώσεις

  • Τοπικά Νέα
  • Νέα Δήμων
  • Πολιτιστικά
  • Κοινωνία
  • Οικονομία
  • Περιβάλλον

Ενότητες

  • Επιχειρήσεις
  • Αθλητικά Νέα
  • Διασκέδαση
  • Τουρισμός
  • Podcast
  • Λάρνακα 2030

Χρήσιμα

  • Διαφημίστειτε Μαζί Μας
  • Ευρετήριο Επιχειρήσεων
  • Θέσεις Εργασίας
  • Εκδηλώσεις
  • Επικοινωνία
© 2025 cityoflarnaka.com | All rights reserved. Developed with care by Novemind.