By using this site, you agree to the Privacy Policy and Terms of Use.
Accept
City of Larnaca
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
    • Τοπικά Γενικά
    • Έχουμε Θέμα
    • Όμορφα της Πόλης
    • Πολιτική
    • Αστυνομικά Νέα
    • Τοπική Αυτοδιοίκηση
    • Οικονομία
    • Επιχειρήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Κοινωνία
    • Πολιτιστικά
    • Περιβάλλον
    • Αθλητικά Νέα
  • ΝΕΑ ΔΗΜΩΝ
    • Δήμος Λάρνακας
    • Δήμος Αραδίππου
    • Δήμος Δρομολαξιάς – Μενεού
    • Δήμος Αθηένου
    • Δήμος Λευκάρων
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • Επιχειρηματικοτητα
    • Νέα Eπιχειρήσεων
    • Ανάπτυξη Γης
    • Τουρισμός
    • Εκπαίδευση
    • Πρόσωπα
    • Τοπική Αυτοδιοίκηση
    • Νέες Αφίξεις
    • Ευρετήριο Επιχειρήσεων
    • Θέσεις Εργασίας
    • Γενικά
  • Διασκεδαση
    • Έξοδος
    • Φαγητό
    • Θέατρο
    • Εκδηλώσεις
    • Τέχνη
    • Ατζέντα Εκδήλωσεων
  • Τουρισμος
    • Ειδήσεις Τουρισμού
    • Τουριστικές Πληροφορίες
    • Καταλύματα
    • Εστιατόρια
    • Δραστηριότητες
    • Υπηρεσίες
  • ΛΑΡΝΑΚΑ 2030
  • Podcast
  • ΑΚΙΝΗΤΑ
    • Προσθήκη Ακινήτου
  • ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Reading: Πώς η Lacoste έγινε και πάλι πολυτελής μάρκα
Αγγελία
City of Larnaca
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
    • Τοπικά Γενικά
    • Έχουμε Θέμα
    • Όμορφα της Πόλης
    • Πολιτική
    • Αστυνομικά Νέα
    • Τοπική Αυτοδιοίκηση
    • Οικονομία
    • Επιχειρήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Κοινωνία
    • Πολιτιστικά
    • Περιβάλλον
    • Αθλητικά Νέα
  • ΝΕΑ ΔΗΜΩΝ
    • Δήμος Λάρνακας
    • Δήμος Αραδίππου
    • Δήμος Δρομολαξιάς – Μενεού
    • Δήμος Αθηένου
    • Δήμος Λευκάρων
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • Επιχειρηματικοτητα
    • Νέα Eπιχειρήσεων
    • Ανάπτυξη Γης
    • Τουρισμός
    • Εκπαίδευση
    • Πρόσωπα
    • Τοπική Αυτοδιοίκηση
    • Νέες Αφίξεις
    • Ευρετήριο Επιχειρήσεων
    • Θέσεις Εργασίας
    • Γενικά
  • Διασκεδαση
    • Έξοδος
    • Φαγητό
    • Θέατρο
    • Εκδηλώσεις
    • Τέχνη
    • Ατζέντα Εκδήλωσεων
  • Τουρισμος
    • Ειδήσεις Τουρισμού
    • Τουριστικές Πληροφορίες
    • Καταλύματα
    • Εστιατόρια
    • Δραστηριότητες
    • Υπηρεσίες
  • ΛΑΡΝΑΚΑ 2030
  • Podcast
  • ΑΚΙΝΗΤΑ
    • Προσθήκη Ακινήτου
  • ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Reading: Πώς η Lacoste έγινε και πάλι πολυτελής μάρκα
Sign In
  • Join US
Προσθήκη Αγγελίας
City of LarnacaCity of Larnaca
Font ResizerAa
Search
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
    • Τοπικά Γενικά
    • Έχουμε Θέμα
    • Όμορφα της Πόλης
    • Πολιτική
    • Αστυνομικά Νέα
    • Τοπική Αυτοδιοίκηση
    • Οικονομία
    • Επιχειρήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Κοινωνία
    • Πολιτιστικά
    • Περιβάλλον
    • Αθλητικά Νέα
  • ΝΕΑ ΔΗΜΩΝ
    • Δήμος Λάρνακας
    • Δήμος Αραδίππου
    • Δήμος Δρομολαξιάς – Μενεού
    • Δήμος Αθηένου
    • Δήμος Λευκάρων
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • Επιχειρηματικοτητα
    • Νέα Eπιχειρήσεων
    • Ανάπτυξη Γης
    • Τουρισμός
    • Εκπαίδευση
    • Πρόσωπα
    • Τοπική Αυτοδιοίκηση
    • Νέες Αφίξεις
    • Ευρετήριο Επιχειρήσεων
    • Θέσεις Εργασίας
    • Γενικά
  • Διασκεδαση
    • Έξοδος
    • Φαγητό
    • Θέατρο
    • Εκδηλώσεις
    • Τέχνη
    • Ατζέντα Εκδήλωσεων
  • Τουρισμος
    • Ειδήσεις Τουρισμού
    • Τουριστικές Πληροφορίες
    • Καταλύματα
    • Εστιατόρια
    • Δραστηριότητες
    • Υπηρεσίες
  • ΛΑΡΝΑΚΑ 2030
  • Podcast
  • ΑΚΙΝΗΤΑ
    • Προσθήκη Ακινήτου
  • ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Follow US
© 2025 cityoflarnaka.com | All rights reserved. Developed with care by Novemind.
City of Larnaca > Blog > Business > Γενικά > Πώς η Lacoste έγινε και πάλι πολυτελής μάρκα
Γενικά

Πώς η Lacoste έγινε και πάλι πολυτελής μάρκα

Alexandros Elia
Τελευταία ενημέρωση: 18 Μαΐου, 2025 6:23 πμ
Από Alexandros Elia
4 Λεπτά Ανάγνωσης
Κοινοποίηση
ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ
Advertisements

Tι έκανε η Lacoste για να επανορθώσει την εμπορική της εικόνα.

Πίσω στη δεκαετία του 1980, τα πόλο μπλουζάκια της Lacoste ήταν τόσο πανταχού παρόντα στη Βόρεια Αμερική ώστε η δημοτικότητα τους πυροδότησε μια σπασμωδική αρνητική αντίδραση από το κοινό. Η Lacoste έκανε μια μακρά ανάπαυλα, πληγωμένη από μια υπερέκθεση που κατέστρεψε τη σφραγίδα της και μια ασύνετη προσπάθεια να γίνει ένα εμπορικό σήμα μόδας.

Σήμερα, ωστόσο, η Lacoste ανακάμπτει και πάλι υπό τη διεύθυνση του νέου της διευθύνοντος συμβούλου εδώ και σχεδόν δύο χρόνια, Τερί Γκιμπέρ. Η Lacoste, που ανήκει στον ελβετικό όμιλο συμμετοχών Maus Frères, σημείωσε παγκόσμια αύξηση των πωλήσεων της στα 1,95 δισεκατομμύρια ευρώ το 2015 από 1,4 δισεκατομμύρια ευρώ το 2010. Και ενώ η ιδιωτική εταιρεία δεν δημοσιοποιεί τα στοιχεία των πωλήσεων της στις ΗΠΑ, τη μεγαλύτερη αγορά της, ή ακόμα και παγκόσμια δεδομένα για τα υπόλοιπα έτη κατά την περίοδο αυτή, ο Γκιμπέρ λέει στο Fortune ότι τα καταστήματα της Lacoste εμφανίζουν πλέον συγκρίσιμες αυξήσεις πωλήσεων στις Ηνωμένες Πολιτείες.

Η φίρμα ιδρύθηκε το 1933 από τον αείμνηστο γάλλο τενίστα Ρενέ Λακόστ. (Μεταξύ των άλλων επιτευγμάτων του, ο Lacoste το 1928 εφηύρε το πρώτο μηχάνημα για μπαλάκια του τένις.) Πώς μια τέτοια σεβάσμια εταιρεία βγήκε πάλι στο προσκήνιο στις ΗΠΑ; Μειώνοντας την παρουσία της στα εκπτωτικά καταστήματα, κλείνοντας πολλά από τα δικά της καταστήματα στις δευτερογενείς αγορές των ΗΠΑ και εστιάζοντας και πάλι στη σπορ κληρονομιά της. Η Lacoste απευθύνεται επίσης σε ένα νέο κοινό, με κινήσεις όπως η πώληση των προϊόντων της στα καταστήματα J. Crew, νωρίτερα φέτος.

Tι έκανε η Lacoste για να επανορθώσει την εμπορική της εικόνα:
1. Κλείσιμο καταστημάτων:
Η Lacoste έχει κλείσει περίπου 20 καταστήματα στις ΗΠΑ τα τελευταία χρόνια, διατηρώντας περίπου 100. Η φίρμα αποφάσισε να επικεντρωθεί στην Νέα Υόρκη, την Καλιφόρνια, το Τέξας και τη Φλόριντα. Ταυτόχρονα, η Lacoste έχει ανοίξει μερικά καταστήματα, όπως εκείνο στο νέο εμπορικό κέντρο στο Παγκόσμιο Κέντρο Εμπορίου Westfield στο Μανχάταν.

2. Μείωσε την παρουσία της σε πολυκαταστήματα: Η Lacoste έχει δεχθεί πλήγμα από το συρρικνούμενο κύκλο εργασιών των πολυκαταστημάτων. Η Lacoste πωλείται στα Nordstrom, σε μερικά Macy’s και την αριστοκρατική αλυσίδα Bloomingdale. Και οι τρεις αλυσίδες έχουν υποστεί πλήγμα λόγω της πτώσης των πωλήσεων των καταστημάτων πρόσφατα. Και όλη η διαφημιστική δραστηριότητα σε αυτά τα καταστήματα προξενεί κάποια ζημιά στο γόητρο της Lacoste.

Novemind

3. Λιγότερη μόδα, περισσότερη κομψότητα: Η εταιρεία απομακρύνεται από την τάση της μόδας και επιστρέφει στην ιστορία της με πιο κλασικό στυλ. «Αυτό που πρεσβεύουμε είναι η ισχυρή κληρονομιά μιας γαλλικής μάρκας» λέει ο Ζοέλ Γκρούνμπεργκ, ο επικεφαλής της Lacoste Βόρειας Αμερικής. Αλλά αυτό σημαίνει, επίσης, ότι δεν προσπαθεί να ανταγωνιστεί τη Nike και την Adidas άμεσα, προσθέτει.

4. Τονίστηκε το παρελθόν της εταιρείας στο χώρο του γκολφ και του τένις: Η Lacoste ξεκίνησε με την παραγωγή ρούχων που ο ιδρυτής της θα μπορούσε να φορέσει παίζοντας τένις, αντλώντας έμπνευση από τους παίκτες του πόλο και επιτρέποντας πιο άνετες κινήσεις από τα τυπικά ρούχα για τένις της εποχής. Το 1933, ο ίδιος και ένας συνεργάτης του κυκλοφόρησαν ένα ελαφρύ Lacoste μπλουζάκι πόλο με διαπνέον ύφασμα.

Παρότι η Lacoste δεν έχει ανακάμψει πλήρως, η μεγαλύτερη επιλεκτικότητα σχετικά με το πού πωλείται και ποιος εμπορεύεται τα προϊόντα της τη βοηθά να επαναφέρει κάποια λάμψη στο όνομά της.

ΠΗΓΗ: fortunegreece.com

inbusiness

estset

test

Κοινοποιήστε αυτό το άρθρο
Facebook Email Copy Link Print

Μελέτη Εκτίμησης Επιπτώσεων στο Περιβάλλον (ΜΕΕΠ) από την Κατασκευή και Λειτουργία του Επταώροφου Οικιστικού Κτιρίου «Plus 21» στον Δήμο Λάρνακας, Ενορία Σκάλας

Τιμητική διάκριση στην CNP Cyprialife από το World Finance

Άνοιξε η Πύλη Εμβολιασμού – Ποιες ηλικίες αφορά

Νέα συνέταιρος της Harris Kyriakides η Γεωργία Αθανασίου

Πότε είναι δυνατή η διακοπή σε εργοτάξια λόγω υψηλών θερμοκρασιών

More Popular from Foxiz

Νέα Eπιχειρήσεων

Τα Top 10 ακίνητα στους ισολογισμούς της Τρ. Κύπρου

Alexandros Elia
0 Λεπτά Ανάγνωσης

Τα καταστήματα ZARA ζητούν 29 άτομα για εργασία με μέχρι 1200 ευρώ το μήνα

Alexandros Elia

Πραγματοποιείται σήμερα συνέδριο για την αναβάθμιση

Alexandros Elia
0 Λεπτά Ανάγνωσης
- Advertisement -
Ad image
Νέα Eπιχειρήσεων

Επεκτείνεται η Connected Sky με νέο γραφείο στο Χονγκ Κονγκ

Η εταιρεία, ConnectedSky,  ανακοίνωσε πρόσφατα την επέκτασή  της στην Ασία. Η εταιρεία της οποίας ιδιοκτήτης είναι…

Alexandros Elia
Νέα Eπιχειρήσεων

Η ομορφιά θέλει τον ειδικό της

Η περιποίηση και η ομορφιά δεν είναι εύκολη υπόθεση. Ένα πετυχημένο αποτέλεσμα χρειάζεται τον ειδικό του.…

Alexandros Elia
Νέα Eπιχειρήσεων

Antonis intreview

BLUE AIR     Τι σε ώθησε να εργαστείς σε μια τέτοιου είδους βιομηχανία? Νομίζω η…

Alexandros Elia
Νέα Eπιχειρήσεων

Tus: Στα ελληνικά νησιά από 24 Ιουνίου

Alexandros Elia
Νέα Eπιχειρήσεων

Γενικές Ασφάλειες Κύπρου: Σταθερή προσήλωση στον άνθρωπο

Οι Γενικές Ασφάλειες Κύπρου, από την ίδρυση τους το 1951, διαδραμάτισαν ηγετικό ρόλο στην ανάπτυξη της…

Alexandros Elia
City of Larnaca

Η City of Larnaka φέρνει κοντά σας τα τελευταία νέα, εκδηλώσεις και ιστορίες από τη Λάρνακα, κρατώντας σας συνδεδεμένους με ό,τι συμβαίνει στην πολυσύνθετη πόλη μας.

Νέα & Ενημερώσεις

  • Τοπικά Νέα
  • Νέα Δήμων
  • Πολιτιστικά
  • Κοινωνία
  • Οικονομία
  • Περιβάλλον

Ενότητες

  • Επιχειρήσεις
  • Αθλητικά Νέα
  • Διασκέδαση
  • Τουρισμός
  • Podcast
  • Λάρνακα 2030

Χρήσιμα

  • Διαφημίστειτε Μαζί Μας
  • Ευρετήριο Επιχειρήσεων
  • Θέσεις Εργασίας
  • Εκδηλώσεις
  • Επικοινωνία
© 2025 cityoflarnaka.com | All rights reserved. Developed with care by Novemind.